الفـ لامـ میم

وب نوشت های میثم بابائی

وب نوشت های میثم بابائی

الفـ لامـ میم

عاقل به کنار رود تا پل می جست...دیوانه پابرهنه از آب گذشت

پیام های کوتاه
  • ۲۱ شهریور ۹۲ , ۱۵:۰۶
    غفلت
  • ۷ مرداد ۹۲ , ۱۲:۲۸
    قدر!
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۵ شهریور ۹۴، ۱۰:۵۰ - علوم قرانی ورودی 86 ملایر -خواهر
    التماس دعا

عکس یادگاری

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۵۰ ب.ظ

 

کتابخانه دانشکده علوم قرآنی

مشهد

نمازخانه دانشکده علوم قرآنی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۳۰
میثم بابائی

یادگاری

دوستان

ملایر

نظرات  (۹)

سلام حال شما خوبه .. من هم اهل همدانم ساکن بهار . وبلاگ باحالی داری
به ما هم سر بزن منتظرتم

سلام، من از خانم های به قول خودتون قدیمی تر دانشگاهم، مرسی خیل خاطره ها برام تداعی شد، مخصوصا جناب استاد امیری و استاد جعفری، ممنونم از سایت خوبتون.

۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۳ کامران امرایی
بازم سلام من حدود 4 سال مسول خوبگاه بودم از سال 76 تا 79 کلی مدرک و خاطره دارم ولی حیف کار و جلسه امانمان را بریده . یاد جلسات بسیج و خوابگاه بخیر زمانی که خودم مسول فرهنگی بسیج هم بودم و بیشتر از دانشکده فعالیت داشتیم و برنامه میزاشتیم یاد بچه های گروه مشهور تعاون بخیر . حیف که اصغر ابو اسحاقی به بسیج خیانت کرد
سلام من از خانمهای ورودی 84 هستم مرسی از وبلاگتون یه سوال دارم از استاد امیری آدرس سایت یا وبلاگ دارین؟
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۷ علوم قرانی ورودی 86 ملایر -خواهر
سلام من ورودی اقای جلاوند ومناهی واون اقایی که قاری قران بود ...اسمش یوسف بود فامیلیش یادم نمونده واقعاااااااااااا عالی قران میخوند خدا حفظش کنه هرجا هست
ما تاوقتی تو دانشکده بودیم از این دانشکده و قران ودین زده شده بودیم امیدوارم دیگه اینجوری نباشه و عظمت قران ومحبت اهل بیت تو دل دانشجوهاش ضعیف نشده باشه .ما تا تو دانشکده بودیم همش ناشکری میکردیم ولی خدا شاهده بعد فارق التحصیلی برکت قران توی زندگی من همیشه جاری بوده ..ازدواج مناسب شغل خوب ...شکر خدا ومن همه اینها رو از برکت قران میبینم ..ماپیش خدا آبرویی نداریم اما قران پیش مردم برای ما آبرو آورده ...فقط خواستم بگم خدا شما آقای بابایی وامثال شما رو حفظ کنه که برای قران زحمت میکشید امیدوارم ثابت قدم بمونید شماهم برای ما دعا کنید یاعلی

سلام دمت گرم میثم جان.واقعا دمت گرم عکسات عالی.منم ورودی88 هستم
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۱ هم کلاسی سابق
سلام بر همکلاسی سابق. خوبین چه خبر با دیدن عکس ها واقعا دلم برای اون روزا تنگ شد . کاش میشد برگردیم به اون دوران. سلام به ملاولی و همسرت برسون
۱۰ آبان ۹۹ ، ۲۲:۲۷ مریم گودرزی

سلام به همه دانشجویان خوب دانشکده علوم قرآنی ملایر. یاد همگی بخیر واقعا لذت بردیم با خانم مرادی تصاویر را دیدیم خاطرات خوب برایمان زنده شد. همیشه موفق و سلامت باشید.

۱۰ آبان ۹۹ ، ۲۲:۲۷ مریم گودرزی

سلام به همه دانشجویان خوب دانشکده علوم قرآنی ملایر. یاد همگی بخیر واقعا لذت بردیم با خانم مرادی تصاویر را دیدیم خاطرات خوب برایمان زنده شد. همیشه موفق و سلامت باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی