الفـ لامـ میم

وب نوشت های میثم بابائی

وب نوشت های میثم بابائی

الفـ لامـ میم

عاقل به کنار رود تا پل می جست...دیوانه پابرهنه از آب گذشت

پیام های کوتاه
  • ۲۱ شهریور ۹۲ , ۱۵:۰۶
    غفلت
  • ۷ مرداد ۹۲ , ۱۲:۲۸
    قدر!
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۵ شهریور ۹۴، ۱۰:۵۰ - علوم قرانی ورودی 86 ملایر -خواهر
    التماس دعا

گاهی...

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۵
میثم بابائی

نظرات  (۴)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۳ کربلایی امیرمحمداسکندری
سلام آقای میثم بابایی وبلاگ بسیارجالبی داری منم خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی........................امیرمحمداسکندری
پاسخ:
سلام امیرمحمدجان!
قبلا سرزده بودم به وبلاگت و برام جالب بود که یه نفر با این سن کم، این علاقه به شهدا رو داره که کم پیدا می شه.
تازه الان شناختم و متوجه شدم ... هم کندی عزیز!
آفرین به شما... موفق باشی و حتما خواهی شد ان شا الله.
به حاج آقا و خونواده محترم سلام ما رو برسون.

دارم فکر میکنم برام همچین حسی تا حالا تداعی شده

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۱ کربلایی امیرمحمداسکندری
سلام آقای بابایی خواهش میکنم ما لایق این همه تعریف نیستیم .ما دیگر این روزها کارمان باشهدا جور شده.
اگه میشه مطالبی در باره ی سپاه پاسداران بزارید.باتشکر کربلایی.
آره واقعا بعضی مواقع فقط باید رفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی