الفـ لامـ میم

وب نوشت های میثم بابائی

وب نوشت های میثم بابائی

الفـ لامـ میم

عاقل به کنار رود تا پل می جست...دیوانه پابرهنه از آب گذشت

پیام های کوتاه
  • ۲۱ شهریور ۹۲ , ۱۵:۰۶
    غفلت
  • ۷ مرداد ۹۲ , ۱۲:۲۸
    قدر!
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۵ شهریور ۹۴، ۱۰:۵۰ - علوم قرانی ورودی 86 ملایر -خواهر
    التماس دعا

اربعین

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ب.ظ
پایم که جامانده....
دلم را می فرستم به زیارت ارباب....
انگار که قسمت نیست چشمانم کربلایی شوند....
امسال هم دلم راهی کربلا می شود....
السلام علیک...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۲
میثم بابائی

نظرات  (۴)

سلام میثم جان. الهی همیشه کربلایی باشی. التماس دعا.

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۵ علوم قرانی ورودی 86 ملایر -خواهر
دلم برای دانشکده وحال وهواش تنگ شده هر چند اون موقع ها از اونجا متنفر بودم اما اعتراف میکنم برکت قرآن همیشه تو زندگیم بوده التماس دعا
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۶ علوم قرانی ورودی 86 ملایر -خواهر
راستی آقای بابای سلام منو به خانومتون برسونید احتمالا الان بابا هم شدید موفق باشید
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۰ علوم قرانی ورودی 86 ملایر -خواهر
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی