الفـ لامـ میم

وب نوشت های میثم بابائی

وب نوشت های میثم بابائی

الفـ لامـ میم

عاقل به کنار رود تا پل می جست...دیوانه پابرهنه از آب گذشت

پیام های کوتاه
  • ۲۱ شهریور ۹۲ , ۱۵:۰۶
    غفلت
  • ۷ مرداد ۹۲ , ۱۲:۲۸
    قدر!
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۵ شهریور ۹۴، ۱۰:۵۰ - علوم قرانی ورودی 86 ملایر -خواهر
    التماس دعا

تصاویر خاطره انگیز دانشکده-2

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ب.ظ

دوستان کارشناسی6

محسن دیناروند-سید اصغر حسینی-سامان اسماعیلی یگانه -میثم بابائی-ناصر کولیوند

طبقه همکف دانشکده

دوستان کارشناسی5

مرد قدرتمند خوابگاه!!!

دوستان کارشناسی3

"شادی های بی سبب" از بزرگترین لذت های خوابگاه!

چهره های خندان و دوست داشتنی بچه های هشتاد و سه

از بالا به پایین:امین روانان-علی محمدی-سیدجعفر تقوی سوق-شیرپور-محمد ابوالفتحی

سایت دانشکده

سایت دانشکده!

استاد امیری عزیز

شخصیت عزیز و دوست داشتنی دانشکده

جناب استاد حسین امیری

سخنرانی در همایش ملی زندگی از دیدگاه قرآن-اردیبهشت 87

سالن آمفی تئاتر دانشکده

همایش ملی زندگی از دیدگاه قرآن

همایش ملی زندگی از دیدگاه قرآن-اردیبهشت 87

سالن آمفی تئاتر دانشکده

نظرات  (۸)

۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۵۳ محسن دیناروند

سلام میثم عزیز . احوال شما. شوکه شدم با دیدن این عکسا و عکسای پست قبل. دستت درد نکنه. با دیدن این عکس ها خوشحال شدم. عید نوروز رو هم تبریک می گم. سالی فاطمی داشته باشید. از بچه ها هم اونهایی که شمارشون رو دارم حتما ادرس وبلاگتون رو بهشون می دم. پایدار باشید.باز هم اگه عکسایی دارید بزنید متشکر می شیم.

۰۷ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۷ محسن دیناروند

سلام میثم جان. احوال شما؟ فکر کنم اول دوم عید بود که براتون کامنت گذاشتم. نمیدونم رسید یا نه ؟ به هر حال دستتون درد نکنه میثم جان. واقعا دلم را برد به آن فضا. خیلی خوب میشد یک بار دیگر بچه ها می توانستند جمع بشیم ملایر لا اقل برای یک شب. به هر حال من پایه ام. موفق باشید. ایام به کام.امیدوارم سال پر از خیر و برکتی داشته باشید. ایام فاطمیه را هم تسلیت میگم. از بانو فاطمه (سلام الله علیها) میخوام واسطه بشوند و بهترین ها را خدا قسمتان کند.

۰۷ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۴ محسن دیناروند

سلام میثم جان. احوال شما؟ فکر کنم اول دوم عید بود که براتون کامنت گذاشتم. نمیدونم رسید یا نه ؟ به هر حال دستتون درد نکنه میثم جان. واقعا دلم را برد به آن فضا. خیلی خوب میشد یک بار دیگر بچه ها می توانستند جمع بشیم ملایر لا اقل برای یک شب. به هر حال من پایه ام. موفق باشید. ایام به کام.امیدوارم سال پر از خیر و برکتی داشته باشید. ایام فاطمیه را هم تسلیت میگم. از بانو فاطمه (سلام الله علیها) میخوام واسطه بشوند و بهترین ها را خدا قسمتان کند.

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۱ حمید حسینی زاده
http://hammud.blog.ir/1393/03/03/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AF
حتما سر بزن
سلام من  هم از دانشجوهای ورودی 81 خیلی خوشحال شدم عکس هارو دیدم خاطرات دانشگاه و زجر هاش یادم افتاد موفق باشید هرچند نمی دونم کدوم یک از دانشجوها بودید
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۲ موسی ابراهیمی

سلام .خسته نباشید.راستش من یک ماه دیگه امتحان کنکور دارم و نگرانم از اینکه نتونم خوب رتبه بیارم.خوشبختانه از آنجایی که با شما هم رشته هستم منتظر راهنمایی های شما خواهم ماند.

امیدوارم هر کجا هستید موفق باشید.

عکساتون خیلی قشنگ و خاطره انگیزه ان شاءالله همیشه شاد باشید
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۶ روح اله زنگنه
سلام دوستان عزیز بنده روح اله زنگنه ورودی سال 79 هستم قبلاً تشکر ویژه از جناب بابایی دارم بخاطر راه اندازی سایت هر چند که توفیق آشنایی با ایشان را نداشته همچنین از دوستان قدیمی که این پیام رو می خونن از همینجا عرض ارادت دارم مشتاق دیدار همه هستم....شاید این سایت مسببی باشد برای دیدار و شنیداری دوباره با دوستان عزیز تلفن بنده نیز 09125993968 می باشد خوشحال میشم مجددا با دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنم. باز هم از جناب آقای بابایی قدردانی میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی